http://feedjit.com/freeLiveTrafficFeed/?utm_source=ltf&utm_medium=web&utm_campaign=feedjitTopAdGetFeedjit#getBlogger

joi, 1 martie 2012

       
                                              pic.pic.



                           În cartierul meu        sunt multe blocuri,
        ele sunt așezate după un plan bine stabilit.
       
       Printre blocuri bate vântul de primăvară,
       vântul aduce cu el gunoaie
        
                                                   și
       gunoaiele poposesc deasupra nămeților albi.
       
     

          În blocul meu sunt multe apartamente,                              ele
          sunt așezate                        după
           un plan                                                   bine                              stabilit.



        

 Printre apartamente bate vântul de primăvară,
  Vântul aduce cu el gunoaie

                                         și
gunoaiele poposesc deasupra scărilor gri.

în apartamentul meu sunt multe camere,
 ele sunt așezate după un plan bine stabilit.

 Printre camere bate vântul de primăvară
vântul aduce cu el gunoaie și gunoaiele poposesc deasupra  covoarelor.

în camerele mele sunt multe persoane, ele sunt așezate
după un plan bine stabilit.
Printre persoane bate vântul de primăvară,
vântul aduce cu el  gunoaie și gunoaiele poposesc deasupra capetelor.
  O singură fată cu părul
răvășit și creț e în brațele mele,
ea e așezată haotic, fără nici un plan bine stabilit,
nici măcar un pic.
vântul nu-i poate aduce pe umeri gunoaie
și fata bate din palme
și atunci,
chiar atunci,
din piept mie îmi curg multe picături
de sânge,
de parca,
de parcă, ca și cum,
exact așa , de parcă
Fi
În
Jun
Ghi
At.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu